Logo og grafisk profil for MiST
MiST – Museene i Sør-Trøndelag – består av en rekke museer. Da MiST kom til oss, var det med en problemstilling: Den daværende logoen fungerte dårlig i sammenstilling med museets logoer, og det ble blant annet pekt på at logoen var for komplisert og for svak.
Vi har utviklet ny logo og grafisk profil som ivaretar merkevaren MiST, og som samtidig fungerer godt i sammenstilling med museenes egne logoer.
Vi utviklet en ren typografisk logo, som både er tidløs og sterk. Formen gjør den allsidig – den kan fint stå alene, samtidig som den fungerer godt i samspill med andre elementer.
Fargepaletten favner de ulike miljøene som hører til under MiST; kunst-, musikk-, kyst-, industri- og folkemuseum.
Vi takker MiST for oppdraget!
Andre jobber
Studentsamskipnaden i TrondheimKjennskapskampanje for Sit helse
Røros BryggeriVisuell identitet og emballasjedesign for Røros Bryggeri
Trondheim HavnNy nettside for Trondheim Havn
NofitechKommunikasjonsstrategi, visuell profil, nettside og film for Nofitech
Danske BankKampanje for Danske Bank med presentasjonsverktøy og animasjonsfilm
NylanderReprofilering av Nylander












