Et lite håndverksbakeri med stor personlighet
Da Lars Lian, mannen som må kunne sies å være en trøndersk institusjon når det kommer til sweetness, skulle åpne sitt nye serveringssted på City Lade, var Headspin så heldige å få være med på reisen. Resultatet: Snurr – et lite håndverksbakeri med stor personlighet.
På Snurr skal det alltid være behagelig å stikke innom – enten du har planlagt det lenge, er på vei et sted, eller bare trenger en pause i shoppinga. For hva hadde vel livet vært uten opplevelser? Gode minner, som vi skaper – sammen. Gjerne over en snurr, på en snurr eller når dagen rett og slett har gått litt på snurr og tvers.
Det var utgangspunktet, og det er også blitt resultatet – et sted å være sammen, midt i hverdagen (og festen!). Og du, om du fortsatt ikke har smakt Trondheims beste bakst … Ta deg en snurr!
Foto: Stian Broch
Vi har utviklet en myk, leken og omgjengelig visuell identitet, som består av en typografisk logo og et symbol inspirert av hveteflak. Samtlige farger er i «bakst-nyanser», typografisettet er stort, sprøtt og morsomt, og illustrasjonstilen byr på plenty særpreg og personlighet.
Andre jobber
AdresseavisenLangsiktig merkevarebygging med Adresseavisen
Thon EiendomBrygge Femten – visuell presentasjon av lokaler som ikke er ferdig restaurert
SINTEFVidereutvikling av visuell profil for SINTEF
Vassfjellet VinterparkKonsept, kommunikasjonsstrategi og kampanjer for «Hele byens fristed»
Danske BankInnholdsmarkedsføring for Danske Bank
BorealHvordan få en grå og sliten trikkestall til å fremstå som et plusshus?