Lurer du på hvordan Royal Blue filmen ble til?

Av Elise Skogrand 28. september, 2015 Ingen kommentarer

Headspin Communication kjemper om gull, sølv eller Grand Prix i kategorien internkommunikasjon i Cannes Corporate Media & TV Awards, med en film for Danske Bank Norge. Filmen viser skuespiller Stig Henrik Hoff som fører en motiverende monolog i et stilig kontor, høyt oppe i en skyskraper. Men ting er ikke alltid slik de ser ut til å være.

Nedenfor kan du ta en titt på bakomfilmen til Royal Blue og se hvordan elementene ble produsert, samt bli kjent med Art Director Kent som spilte en sentral rolle i produksjon og ferdigstilling av filmen.

kent-464x618

Navn: Kent Skorstad
Jobber som: Art Director
Tre favoritting: Bacon, 3D, ski
Hva er du mest stolt av i Royal Blue filmen? At vi klarte å levere innen den ekstremt korte tidsfristen.
Hva er du minst stolt av i Royal Blue filmen? At hudfargen ble litt for rød i noen klipp
Hvordan er drømmekunden? Offensiv, tillitsfull og litt crazy
Hva inspirerer deg? Folk rundt meg og livet generelt. Inspirasjon kan plukkes fra steder man minst forventer det.

Kent er spesialist på 3D og animasjon, og har blant annet vært involvert i flere av disse prosjektene.

 



Skrevet av Elise Skogrand

Prosjektleder og innholdsrådgiver /

484 03 365