Bang for the buck – få mest mulig igjen for kommunikasjonsbudsjettet - Headspin

Bang for the buck – få mest mulig igjen for kommunikasjonsbudsjettet

Hva er det viktigste du som innkjøper må tenke over når du skal kjøpe kreative tjenester?

Det er mer krevende enn noensinne for virksomheter og merkevarer å være relevante og skape oppmerksomhet. Og budsjettene er fremdeles begrenset. Så hvordan skal du gå frem? Og hva er det viktigste du som innkjøper må tenke over når du kjøper kreative tjenester?

Saira Butt og Pia Biermann har sittet på begge sider av gjerdet; både som innkjøper og leverandør av reklame og kommunikasjonstjenester. De forteller hvordan vi som byrå kan hjelpe dere med å få den oppmerksomheten og engasjementet dere ønsker.

Foredraget passer for deg som ønsker å lære:

  • Hvorfor en god brief er rota til alt godt
  • Hvordan byråfolk tenker og funker – og presterer best
  • Hvordan du som kan kunde skal få mest mulig ut av byrået ditt
  • Hvordan du sikrer en optimal og lønnsom prosess

Foredragsholdere

Saira Butt og Pia Biermann er rådgivere med bred erfaring innen reklame- og kommunikasjonstjenester.

Saira Butt
Leder salg og marked / rådgiver
+47 982 38 076
Pia Biermann
Leder strategi og merkevare / rådgiver
+47 952 80 015