
Hvordan produsere video-content med din egen mobiltelefon?
Hva skal til for å holde et akseptabelt nivå på produksjon av video – både for intern og ekstern kommunikasjon?
Du har sikkert hørt om «The 5-Hour Rule» – at du skal bruke minst én time hver arbeidsdag (altså 5 timer i uka) på å lære noe nytt. I Headspin sine lokaler på Bakklandet syder det av kompetanse, og vi deler gjerne vår kunnskap med deg.
“Knowledge has to be improved, challenged, and increased constantly, or it vanishes.”
I tillegg til våre populære frokostmøter, aHead of the Day, holder vi foredrag på bestilling. I Headspin jobber vi innenfor mange ulike arbeidsområder, og vi oppfordrer alle våre spinheads til å lære bort noe av det de kan.
Områdene vi dekker er: webutvikling, film, animasjon, reklame, markedsføring, tekst, bilder, historiefortelling, sosiale medier, design, typografi, workshops… og alt det andre vi har kompetanse på. Fortell oss gjerne hva du ønsker å lære mer om, så sjekker vi om det er noe vi kan!
Dette er noen av de foredragene som allerede er klare til bruk:
Hva skal til for å holde et akseptabelt nivå på produksjon av video – både for intern og ekstern kommunikasjon?
Hva er det viktigste du som innkjøper må tenke over når du skal kjøpe kreative tjenester?
Tre tekstforfattere hjelper deg til å skrive bedre, fjerne skrivesperren og å utvikle et kritisk blikk på hvem i bedriften som skal skrive hva.
Vinnerne på web er de som forteller de beste historiene – på en engasjerende måte. Vi ser på best practice og muligheter i digitale/sosiale medier.
De unge født etter ‘95 omtales gjerne som Generasjon Z, og beskrives av markedsførere som tilnærmet umulige å nå. Men er det egentlig sånn?
60 % av markedsbudsjettene brukes på kortsiktig kommunikasjon, selv om merkevarebyggende kommunikasjon er mer lønnsomt. Er nå det så smart?