Kreativ historiefortelling i digitale kanaler - Headspin

Kreativ historiefortelling i digitale kanaler

Vinnerne på web er de som forteller de beste historiene – på en engasjerende måte. Vi ser på best practice og muligheter i digitale/sosiale medier.

Det har skjedd et skifte i reklameverdenen, et skifte drevet av teknologi og brukeradferd. Markedsbudsjettene som tidligere gikk til print, TV-reklame og radio, går i økende grad til digitale kanaler, deriblant sosiale medier – nettopp der kundene bruker mest tid. Kombinert med målrettingsmulighetene sosiale medier gir, gjør det oss i stand til å bli enda mer treffsikre i kommunikasjonen.

Elise og Sara ser nærmere på best practice, mulighetene som finnes, og inspirerende eksempler på kreativ bruk.

Foredraget passer for deg som ønsker å lære: 

  • Best practice for kommunikasjon i sosiale medier: Hvilke kanalvalg, målgrupper og innholdspilarer er de beste for deg?
  • Nye funksjoner i Facebook og Instagram for markedsførere
  • Finne ut hva du kan gjøre med små og store markedsbudsjetter

Foredragsholdere

Sara er tekstforfatter og ideutvikler. Hun er opptatt av treffsikker kommunikasjon og klarspråk, og tenker gjerne utafor boksen. Elise er innholdsrådgiver med lang fartstid i sosiale medier. Hun følger med på hva som er siste nytt, og deler det gjerne med andre.

Elise Skogrand
Elise Skogrand
Prosjektleder og innholdsrådgiver
Sara Husby
Sara Husby
Tekstforfatter